Szabadság szeptember 9-24 között
Kedves látogatók, szeretném jelezni, hogy szeptember 9-24 között szabadság miatt nem leszek elérhető, sem telefonon sem emailes formában. Szeptember 25-től a megszokott rugalmassággal állok újra rendelkezésre! 🙂
Használtautók helyszíni állapotfelmérése Győrben, akár 4 órán belül!
TELEFON
+36 20 945 39 49
info@autovizsgalatgyor.hu
Kedves látogatók, szeretném jelezni, hogy szeptember 9-24 között szabadság miatt nem leszek elérhető, sem telefonon sem emailes formában. Szeptember 25-től a megszokott rugalmassággal állok újra rendelkezésre! 🙂
Bár a mondás úgy tartja, a jó bornak nem kell cégér, a sok közül egy-egy visszajelzést megosztani talán nem hiba. Álljon itt most Lilla és Misi visszajelzése: Kedves Dániel! Először is elnézésedet kérem, amiért csak
Kedves érdeklődő, aki mostanában szeretne autót átvizsgáltatni jelezném, hogy július 12 és 19-e között szabadság miatt nem leszek elérhető. Utána a tőlem megszokott rugalmassággal folytatom az autók bevizsgálását! 🙂 Ezen időszakban telefonon sem leszek elérhető.
Nagyjából 10 évvel ezelőtt kezdett elterjedni az úgyenevezett digitális szervízkönyv, mely papír társait hivatott kiváltani, egy-egy márka központi adatbázisába vezetetett szervízelőzményekkel. Sokan várták, és várják mai napig a megváltást ettől a rendszertől, ugyanis ezekbe az
Múlt hónapban egy úr keresett meg, egy szerinte igencsak kétesélyes átvizsgálással kapcsolatban. Az autó egy Skoda Superb 2011-ből, a jó hírű 2 literes CRTDI-vel, 6 sebességes manuális váltóval, első magyar forgalombahelyezéssel, 2. magánszemély tulajdonostól. El
Egy szimpatikus fiatalember keresett meg azzal, hogy talált egy hirdetésben, és tulajdonosa elmondása szerint is gyönyörű Audi A3-ast 2010-ből. A modellt gyakorlatilag az összes akkori VW motorral szerelték, a kinézett példány az 1,8 TFSI-t kapta.
Elmúlt héten egy Vas megyei úriember keresett meg egy, a magyar piacon igazi favoritnak számító 2. generációs 1.6 benzines Ford Focus átvizsgálásával. Megtaláltuk a tökéleteset? Kattints és kiderül!
A gyári fényezés márkától és típustól függően 80-150 mikron (1 mikron = a milliméter ezredrésze) között váltakozik elemenként. De mi a helyzet, ha ez az érték már nem gyári? Részletezem!
Bár elterjedt vélemény manapság, hogy Ausztriában, ahol velünk ellentétben ismerik a síkosságmentesítés fogalmát, "szinte csak és kizárólag korrodált autók járkálnak az utakon" - de valóban igaz ez?
Vizsgálatom tárgya egy 2010-es, 1330 köbcentis szívó benzines Toyota volt, 230.000 km-es futásteljesítmény környékén. Az adatok, és az ehhez párosuló 1.700.000 Forintos árcímke tipikus magyar használtautóvá teszi. Ugyanis pont ezt a kategóriát, ársávot keresik itthon